KOMUNIKAT STARTOWY DLA KATEGORII BASIC

ks_team
ZGODA NA PUBLIKOWANIE WIZERUNKU
16 stycznia 2017
ks_team
KOMUNIKAT STARTOWY DLA KATEGORII TEAM
8 lutego 2017
ks_basic

 

  1. Rejestracja drużyn w kategorii BASIC rozpoczyna się w piątek, 10. lutego 2017r o godzinie 18:00 w bazie zawodów w Marciszowie w Zespole Szkół przy ul.Szkolnej 2. Uczestnicy tej kategorii mają obowiązek przepuścić w kolejce do punktu rejestracji zawodników kategorii TEAM. Zakończenie rejestracji o godzinie 22:00. Druga tura rejestracji rozpocznie się w sobotę 11. lutego o godzinie 7:00 i potrwa do godziny 8:15. W drugiej turze rejestracji zawodnicy kategorii BASIC mają obowiązek przepuścić w kolejce zawodników kategorii PROFESSIONAL, którzy startują wcześniej.
  2. Dla zawodników, którzy zarejestrują się w piątek wieczorem istnieje możliwość noclegu w bazie zawodów (dodatkowo płatny 10zł). Należy posiadać własny śpiwór i karimatę. Istnieje również możliwość noclegu po zawodach na tych samych zasadach.
  3. Start kategorii BASIC odbędzie się o godzinie 8:30 w sobotę 11. lutego. O godzinie 8:15 wszyscy zawodnicy z tej kategorii muszą stawić się w miejscu oznaczonym jako START. Start rzeczywisty będzie poprzedzony odprawą i komunikatami przekazanymi przez kierownictwo zawodów. Start odbywa się na komendę, po wcześniejszym odliczaniu. Wszyscy zawodnicy startują jednocześnie.
  4. Przebieg trasy dla kategorii BASIC:
    1. Zadania specjalne – zadania w terenie wymagające znajomości: orientacji w terenie, nawigacji, wiedzy z zakresu wojskowości i sprzętu ASG, wiedzy z zakresu znajomości historii na podstawie informacji zdobytych w terenie, wiedzy przyrodniczej na podstawie informacji zdobytych w terenie, pierwszej pomocy, zadania sprawnościowe oraz z wykorzystaniem repliki ASG dostarczonej przez organizatorów.
    2. Zasadnicza część trasy – około 25km z miejsca startu rzeczywistego zaliczając po drodze punkty kontrolne. Kolejność potwierdzania punktów kontrolnych będzie opisana na mapie którą otrzymają zawodnicy. UWAGA! Start o godzinie 8:30. Zamknięcie trasy o godzinie 17:30. Godzina startu może ulec niewielkim zmianom na późniejszą godzinę ze względu na panujące warunki meteorologiczne.
  5. Wszystkie informacje dotyczą przebiegu trasy, zadań specjalnych, limitów czasowych, kontaktów, itd. będą zawarte w opisie na mapie oraz w materiałach przekazywanych na odprawie i na punktach kontrolnych.
  6. Mapę zawodów uczestnicy otrzymają bezpośrednio przed startem.
  7. Dla kategorii BASIC przyjęto na mapie niebieski kolor oznaczeń i numeracji punktów.
  8. Na każdym punkcie kontrolnym, na którym będzie się znajdowało zadanie do wykonania, będą się znajdować również szczegółowe opisy i regulaminy tych zadań, z którymi zawodnik musi się bezwzględnie zapoznać przed wykonaniem zadania.
  9. Na punktach kontrolnych będzie można otrzymać minuty bonusowe lub karne dodawane lub odejmowane na koniec do całkowitego czasu pokonania trasy.
  10. Na każdym punkcie kontrolnym obowiązuje zasada kolejności podejścia w takiej kolejności, jak zawodnicy przybyli na punkt.
  11. Organizator zapewnia gorący napój na trasie oraz posiłek na mecie zawodów. Za względu na możliwe niskie temperatury zalecamy zabranie ze sobą odpowiedniego ekwipunku zimowego. Zabronione jest używanie sprzętu narciarskiego i rakiet śnieżnych do pokonania trasy. Dopuszczalne są kije trekkingowe oraz elementy antypoślizgowe na obuwie.

Sędzia Główny Zawodów GFPOINT 2017

Komentarze są wyłączone.